2013. június 22., szombat

~6.rész

Sziasztok! Bocsánat hogy ilyen későn hozom az új részt miközben, két héttel ezelőttre tereztem az új részt, csak ballagtattunk, próbák voltak délutánonként.A héten pedig táborba voltam Remélem nem haragszatok. Xx
puszi: Roxy

Miután megreggeliztünk elmosogattam és hozzákezdtünk takarítani. 2 óra múlva már az utolsó helyiséget, a nappalit takarítottuk.
-BASSZUS EZ NIALL VOLT A ONE DIRECTIONBÓL!-Szólalt meg Naomi.
-Még csak most esett le?-Kérdeztem nevetve.
-Ne nevess ki!
-Pedig azt teszem!
-Csókold meg a seggem!-Mondta, és kidűtötte azt. Odamentem mögé, majd belerúgtam a seggébe, mire a vizes padlón ( mivel fel lett mosva) mind a ketten elestünk. Én azért mert nem bírtam egy lábon megállni, Naomi pedig azért mert belerúgtam. Mind a kettőnkből kitört a nevetés. De hiányzott már az én barátnőm. 10 perc múlva még mindig a földön feküdtünk mire egyikünk megszólalt.
-Lécci mennyünk ki a medencébe fürdeni!!- Mondta Nao.
-Háát nem is tudoom...-Húztam az agyát.
-lééécciii!!!
-Hát.. Na jó legyen!-Mondtam, és az emeletre kezdtem el húzni.
-Hova megyünk?
-A szobámba fürdőruháért! Vagy te ruhástól akarsz belemenni a medencébe?-Kérdeztem.
-Nem, dehogy!-
-Akkor jó!-Mondtam. Mikor beértünk a szobámba kiválasztottuk a számunkra alkalmas bikinit, és a medencéhez igyekeztünk.

                          

Kint az udvaron ledobtuk a papucsunkat és belementünk a medencébe.
-Nézd Em! Sellő vagyok!!-Kiabált Naomi, és hülye mozgással kezdett el úszni. Szeretem a bolond barátnőmet, de ez már túl bolond.
-Gratulálok Naomi! Mindjárt hozok is egy halászhálót!!-Mondtam és elindultam ki a medencéből.
-Kiakarsz halászni?
-Ki hát!!
-Neee!
-Nyugi annyira hülye azért nem vagyok!-mondtam és visszamentem az előző helyemre. 
-Hé srácok!-mondta Nao, és abba az irányba néztem a merre intett. A fiúk.
-Nem akaratok esetleg átjönni medencézni?- kérdezte barátnőm. Én eközben folyton azt hajtogattam hogy "Ne! Ne! Ne!" de hiába.
-Persze szívesen!-Vágta rá egyből Harry egy kacér mosoly kíséretében.
-De az előzményekre tekintettel inkább az ajtón gyertek be!-mondtam.
-Szerintem is!-mondta Niall és elindult be a házba, a többiek pedig követték. Mihelyt beléptek a házba a mosoly ami az arcomon ült, azon nyomban le is hervadt. Attól még hogy reggel nem flegmáztam velük, meg kértem tőlük segítséget, nem szeretem őket.
-Minek kellet áthívnod őket?-kérdeztem az ajtó felé haladva.
-Udvariasság?
-Nem, nem jó válasz. Tudom hogy szereted őket, de én nem.
-Jó, jó akkor visszaküldöm őket.-válaszolt Nao szomorúan. Megsajnáltam ezért változtattam egy kicsit a gondolataimon.
-Ha már meghívtad őket ne küldd vissza.-Mondtam. mire a nyakamba ugrott, és szorosan átölelt.
-Most már elengedhetsz.
-Ja jó oké!-mondta és elengedett. Ebben a pillanatban csöngettek. Odamentünk az ajtóhoz és kinyitottuk, a fiúk pedig bejöttek azon.
-Köszi lányok a meghívást.-mondta Liam.
-Szívesen! Mennyetek előre, én csinálok egy kis frissítőt.-mondtam, és a medence fele tereltem őket., én pedig bementem a konyhába. Beálltam a pult mögé és elkezdtem mondani a magamét.
-Hah,én hülye! Megenyhültem. Gyenge lettem. Mutatom hogy nem ismerem őket, meg semmi. De  Hisz nem is szeretem a One Directiont! Ha így megy tovább, egyenesen utálni fogom őket.
-Te-te utálsz minket?-Kérdezte a szőkeség.
-Én nem úgy...
-Azt hittem hogy te más vagy. Hogy te nem ítélsz meg anélkül embereket hogy ismernéd. De úgy tűnik tévedtem. Szólok a fiúknak és indulunk is.
-Nee...
-De! Nem akarunk zavarni!-mondta és elindult az udvarra-Srácok gyertek! Megyünk!-Hallottam a hangját. Majd a lábdobogásokat.
-Szia Em!-Köszöntek a srácok és elhagyták a házat. A szőkeség maradt utoljára.
-Viszlát Emily!-Mondta szomorúan, és átlépte az ajtóm küszöbét, majd bezárta azt.
-Mit műveltél?!!-Támadott le Nao.
-Magamban beszéltem, és olyat mondtam hogy már lassan megutálom a fiúkat amit Niall meghallott.
-Neked elment az eszed! Hogy utálhatnád őket amikor nem is ismered egyikőjüket sem igazán!! Átmegyek hozzájuk, és nagyon szurkolj hogy visszajöjjek! Habár nem valószínű!!-mondta és ő is elhagyta a házat. Én leültem a nappaliba heverő kanapéra, és vártam.....Vártam....És vártam, amikor megszólalt a csengő. Felpattantam és futottam ahogy csak bírtam. Feltéptem az ajtót, de ami ott várt csalódást okozott.
-Jó napot! Szállítmánya érkezett.-Mondta a postás, és gy tömböt adott a kezembe.-Itt írja alá.-aláírtam majd  át adta a csomagot. Nem volt valami nagy, de nehéz sem. Letettem az asztalra, és elkezdtem bontogatni. Tele volt azzal a pukkantós papírral, majd a közepén találtam egy levelet amiben ez állt:
"Nehogy azt hidd hogy elfelejtettelek! Vigyázz magadra!  Justin"



Ui: Ezt úgy gondoltam hogy utoljára hagyom. Meghalt Demi apukája. R.I.P. Patrick Lovato.

    



1 megjegyzés:

  1. Bocsi, hogy csak most tudok ìrni :)
    Miért kellett magàban beszélni, ha nem tette volna, akkor Niall sem hallja meg és tovább medencézhettek volna, de igy...vááà...
    Màr megint Justin..remèlem nem bomba lesz benne, mert akkor sikitok..nagyon várom a kövi részt, csak igy tovább!! :)

    VálaszTörlés