2013. június 2., vasárnap

~1.rész

Sziasztok! Meghoztam az első részt, remélem tetszeni fog. :)
puszy: Roxy

*Emily szemszöge*
Miután hazaértem a buliból nagy nehezen felmásztam az emeletre, és a fürdőszoba fele vettem az irányt.
Megengedtem a vizet, levetkőztem és belefeküdtem a forró, mégis kellemes vízbe. Körülbelül fél óráig áztattam magam, majd kiszálltam a kádból, kisebb-nagyobb esésekkel. Megtörülköztem, felvettem egy toppot, és egy nagyon rövid nadrágot és befeküdtem az ágyamba.

-Aznap Reggel-

Zene. Ez az a dolog ami felvert egyik legszebb álmomból. Hát persze! Az új szomszéd, ki más lehetne? Tegnap költözött be, de ennél jobb bemutatkozást nem is nyújthatna. Nem ismerem, de nem jól indított nálam. Kipattantam az ágyból, és a szomszéd ház felé vettem az irányt. A garázsból jött a hang. Bemásztam a garázs apró résén és kihúztam az erősítőket. 4 kíváncsi szempár nézett rám, majd amikor megpillantottam az 5.-et előtört a felismerés. Justin. Ez itt Los Angeles. Ebbe a hatalmas városban pont a mellettem lévő házat kellet kiválasztania.
-Emily. Te itt?? Minek toltad ide a képed?- Kérdezte gúnyosan.
-Justin. Te itt?? Mért nem mész és költözöl is el? Mondjuk az Északi-sark megfelel? Még segítek is csomagolni!!- Viszonoztam kedvességét.-Csak kussoljatok mert ha már a szomszédomba költöztél legyél elviselhető.-mondtam és kimásztam a garázsból vissza az utcára. Már a házam előtt jártam mikor megint meghallottam kornyikálásukat, csak most sokkal hangosabban lehetett hallani, mivel fel volt teljesen nyitva a garázsajtó. Ismét kihúztam az erősítőt és ismét elkezdtem a mondandómat.
-Na idefigyelj Justin! Ha még egyszer meghallom a korai kornyikálásotokat,ezt az erősítőt-mutatok itt az erősítőre ami a kezembe van- fogom feltolni a csinos kis seggedbe!!!!-fenyegetőztem majd elhagytam az épületet. Mire hazaértem már nem voltam fáradt. Ezer és egy köszönet Justin!! A konyha felé vettem az irányt hogy reggelit készítsek és egy algo pirint vegyek be. Kihúztam a fiókot, és megtaláltam a gyógyszert, mármint annak a dobozát, mert kifogyott. Remek!! Megcsináltam a reggelit majd leültem enni.

Miután megreggeliztem felmentem az emeletre és felöltöztem. Bezártam az ajtót és elindultam a gyógyszertárba. Bent vettem 3 doboz algo pirint, majd hazafele vettem az irányt. Mikor odaértem valaki az ajtómon dörömbölt. Közelebb mentem és egyből megismertem.
-Justin! Te mit keresel itt?
-Ó, hát itt vagy!!! Ha még egyszer megpiszkálod a hangszereket akkor én..- kezdett el mérgelődni de a szavába vágtam.
-Mi a jó istenről beszélsz Justin???!! Én oda be nem tettem a lábam reggel óta!!
-Ne hazudj itt nekem! Hidd el nem lesz ennek jó vége! Megfogod emlegetni! Még azt is megfogod bánni hogy megszülettél!-mondta és távozott. Ezek hallatán megijedtem. Pedig én nem vagyok egy hű de félős lány. Az élet megtanította velem hogy lehet leküzdeni az ilyen embereket. Csak elég rosszul tanított. Beléptem a házba, és leültem a tv elé hátha találok valami értelmes műsort, de semmi. Végül egy idióta mesecsatornán állapodtam meg.
Eléggé unalmas lehetett mivel arra keltem fel hogy korog a hasam ami azt jelenti hogy itt az ideje egy kis spagettit összedobni. Felálltam a kanapéról, és elindultam elkészíteni a spagettit. Közben visszamentem a tv-hez és egy zenecsatornára kapcsoltam ahol pont a sztárhírek mentek.
"Sziasztok! Hope Ryan vagyok, és ez itt a music channel legfrisebb hírei. A híres One Direction befejezte a turnéját és most a Londoni házukban pihennek. Alig érkeztek meg a banda szívtiprója Harry Styles már szerzett is egy újabb barátnőt. Vajon ez a kapcsolat is olyan mint a többi? Vagy ez más lesz? Majd később kiderül. Sok sikert Harry! további híreink..."
Istenem a One Direction! Ki nem állhatom a zenéjüket. Azt nem mondom hogy utálom őket mivel nem is ismerjük egymást, nem tettek ellenem semmit. Elkapcsoltam inkább egy másik csatornára ahol top 100 ment.
Visszamentem a konyhába és elkezdtem elkészíteni az ebédemet. Miután kész lett megkajáltam. felmentem felvettem a fürdőruhámat és kimentem az udvarra napozni. Pár perccel később már nem éreztem magam alatt a talajt és hirtelen a vízbe kerültem. Ám amikor felakartam jönni a felszínre valami vagy inkább valaki visszatartott ebben. Már kezdett elfogyni a levegőm, mikor elengedtek. Fulladoztam majd hangos nevetést hallottam. JUSTIN!! Mért ilyen alacsony köztünk a kerítés??! Mi lesz a következő? Én nem tettem semmit.
Kinyitottam a szemem és ott álltak mind az 5-en. Rajtam nevettek. Kimásztam a medencéből. majd leültem a fűbe. Mikor már nem lehetett hallani a nevetésüket, fogtam magam és bementem a házba majd felöltöztem, és felmentem a szobámba. Bekapcsoltam a tv-t és azt néztem míg este 8 nem lett. Szokás szerint beálltam a szekrény elé és kerestem hogy mit vegyek fel a ma esti buliba. 10 perc után megtaláltam a megfelelő szettet, és elindultam a garázsba. Beültem a kocsiba és beindítottam azt. Mielőtt még elmennék a buliba teszek egy kis kitérőt hogy megcsináltassam azt amire eddig vártam.
-Szia! Emily Grey néven vagyok bejelentkezve.-Köszöntem a velem egyidős lánynak.
-Szia! Nincs bent senki tehát te jössz.
-köszi-mondtam és elindultam abba az irányba amerre mutatott.

-Szia! Tom vagyok! Gyere foglalj helyet!- Köszönt a 30-as éveiben járó férfi
-Szia! Emily! 
-Szóval mit szeretnél?
-A két csuklómra kérnék egy feliratot.- és előhúztam egy papírt amin rajta volt.
-Rendben, add a kezed-mondta és elkezdte csinálni. Eleinte nagyon fájt, de utána megszoktam és tűrtem. Mikor kész lett kifizettem és büszkén tekintettem a két csuklómra.

Ez az ami kell nekem. Bíztatás. Hirtelen felindulásból, már nem is akartam buliba menni, így hazafele vettem az irányt. 
-Merre voltál cica?!!-kiált valaki felém amikor kiszálltam a kocsiból. Én csak megfordultam a tengelyem körül és mosolyogva bemutattam neki, majd bementem a házba. Hallottam ahogy még kiabál valamit. Néma csönd, egyszer csak megszólal  a kocsim riasztója. Kinéztem az ablakon amilyen látvány fogadott az felháborító volt. Justin és a bandája szétverték  a kocsimat. Fogtam magam és kirohantam hozzájuk.
-Nektek elment az eszetek??!!!!! Ez az egy emlék maradt meg a szüleimtől!!! De már ezt is elbasztátok! Remélem örültök seggfejek!!!-kiabáltam majd visszamentem a házba. Nem bírom tovább. Egy napja, egy rohadt napja lakik itt de már is tönkre tett idegileg. És a kocsi a kocsiról ne is beszéljünk. Sürgősen el kell tűnnöm innen. Megfogtam a laptopomat, és egy ház után kezdtem keresgélni, innen messze. Londonban. Találtam is egyet, és fel is hívtam az eladót. Megvettem a házat. Holnap csomagolok és indulok. Kikapcsoltam a laptopot eltettem a helyére, és lefeküdtem aludni.

2 megjegyzés:

  1. Ez kibaszottul jó,légyszí folytasd.<3:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ! A hétvégén hoom a kövi részt mivep
      Most sok dolgozat lesz és nincs időm addig is kitartás <3 még egyszer köszi! Xx

      Törlés