2013. június 6., csütörtök

~4.rész





*Emily szemszöge*
Kinéztem az ablakon, és néztem ahogy a srác elhagyja a házam feljáróját. Mikor már nem láttam csak hűlt helyét, fogtam magam és visszamentem a kocsimhoz hogy beparkoljak a garázsba. Beindítottam a kocsit majd szépen lassan bekanyarodtam a felhajtóra. Mikor végeztem kivettem a gyújtást, lezártam a kocsit és bementem a házba. Bent gyors elpakoltam mindent majd felvettem egy kényelmesebb overált otthonra.

                                   

Miután felöltöztem kihúztam a fiókot amiben a lap topomat tartom, és a laptoppal a kezembe az erkély fele vettem az irányt. Kint leültem egy székre, és felmentem facebookra, meg twitter-re.

                                  

Mire feleszméltem, már este 7 óra volt. Bementem felöltöztem sportosan, lementem és elindultam futni.


Már vagy fél órája futhattam amikor elfáradtam, és leültem egy padra.Nézelődtem egy kicsit amikor egy lányt pillantottam meg. Egyből felismertem. Barna haját és idétlen mozgását 1 km-ről is megismerném.

Felpattantam a padról, és megindultam a lány irányába.
-Hé!!!! Naomiii!!!!!!!!-Kiáltok a volt barátnőm felé. Meglátott és elkezdett felém közeledni, majd mikor összetalálkoztunk szorosan megöleltük egymást.
-Szia Em!!! Úgy hiányoztál!-Mondta és legördült egy könnycsepp az arcán.
-Te is nekem! Hogy-hogy itt vagy Londonba?
-Ide költöztem. És te?
-Menekülök az idegesítő szomszéd elől
-Nem lehet az annyira rossz
-De, de elég rossz.Mivel Justin az.-Nao felém fordult majd kikerekedett szemekkel nézett rám.
-Hogy Justin?!  Te jó ég! Szegény te. Na és mikor jöttél?
-Tegnap.
-Akkor tarthatnánk nálad egy házavató bulit. Van pár haverom, azokat meghívhatnánk.-javasolta
-Jó rendben! Mikor legyen a buli?
-Esetleg ma este?
-Oké. Úgyis most pakoltam fel a sok piát stb... Vagy te nem i...
-Olyan lettem mint te-mondta. Szavai hallatán ledöbbentem. Mi az hogy olyan lett??!! Én nem vagyok egy példaképnek való.
-Ömm..oké. Szóval akkor elmegyünk hozzám amíg én készülök te felhívod a haverjaid, majd mikor kész lettem adok neked ruhát, de akkor induljunk ne csak álljunk egy helybe!!
-Jó, nem messze parkol a kocsim!
-Én vezetek!!-mondtam, és elindultunk a kocsihoz. Bepattantam a vezetőüléshez, és elindultam haza. 

-Felszaladok az emeletre, te addig hívd fel a bandát!!- kiáltottam már a lépcső aljáról és felrohantam rajta. Bementem a fürdőbe gyors befestettem a hajam és vártam amíg megszárad.


Mikor már úgy gondoltam hogy megszáradt a hajam, bementem a szobámba, és felvettem egy két koktélruhát, majd lementem vissza Nao-hoz egy ruhával és egy cipővel a kezembe.


-Gyerünk! Most te jössz!-mondtam és kezébe nyomtam a cuccokat. 
-Hol a fürdő?
-Emelet jobbra majd 2. ajtó balra.-mondtam és elindult az emeletre. 10 perccel később hallottam cipőjének kopogását, és megláttam a gyönyörű ruhában barátnőmet.


Pár perccel később megérkezett az első vendég, majd előkerült a pia és a többi. Egy kicsit én is szívtam, és ami nagyon meglepett, Naomi is. Beindult az egész buli. A zene csak úgy üvöltött, és elkezdtem ismerkedni Nao barátjaival. Nagyon jó fejek voltak. Megfogtam egy üveg bort, majd a táncparkettre indultam és innentől képszakadás...





1 megjegyzés: