2013. június 5., szerda

~3.rész

Sziasztok! Mivel az előző rész elég rövidre sikerült ezért hamarabb hoztam az új részt. Xx

puszy:Roxy

*Emily szemszöge*
A repülőn nagyon unatkoztam, ezért úgy gondoltam hallgatok egy kis zenét...Mikor meghallottam a monoton női hangot, kikapcsoltam a telefonomat majd zsebre raktam. Kinéztem az ablakon, és megláttam London fényeit. Gyönyörűek voltak. Mikor megállt a repülő a szárazföldön felpattantam a helyemről, felkaptam a táskámat a vállamra és igyekeztem minél hamarabb elhagyni a repülőt. Lent fellélegeztem. Nem azért mert félek a repüléstől, hanem 1; Nagyon unalmas volt 2; Bedugult a fülem. Igyekeztem a bőröndökért, majd a mikor megszereztem őket kimentem a reptér elé, és bepattantam egy épp utasra váró taxiba. Bediktáltam a célpontot, és elindultunk. Mikor odaértünk kifizettem a taxit, és megcsodáltam a házat. Csodálatos, mintha csak álmodnék.

A Ház:

 A Kert:

 Nappali:

Az én szobám:

Vendégszoba:

Vendégszoba:


Fürdőszoba:

 Fürdőszoba:

 Fürdőszoba:

Konyha:

Miután körbenéztem felkaptam a nappaliban hagyott csomagjaimat, és felvittem az emeletre majd kicsomagoltam, és elraktam mindent. Miután végeztem a fürdő fele vettem az irányt. Megengedtem a vizet, levetkőztem és belefeküdtem a vízbe, majd elkezdtem gondolkozni. Nincs Justin. Nincsenek az őrült haverjai. Csak a nyugalom és én vagyunk. Mikor már úgy döntöttem eleget áztattam magam megmosdottam majd kiszálltam a kádból, megtörülköztem és felvettem egy fehérnemű szettet majd, egy toppot és egy rövid nacit. Bementem a szobámba és lefeküdtem aludni.

-Másnap Reggel-

Reggel a nap sugaraira ébredtem. Elhatároztam hogy ma elmegyek vásárolni ami szükséges a házhoz, plusz kaját és a ruhák meg a cipők sem maradhatnak ki. Felvettem egy szettet, és a fürdő fele igyekeztem. Megfésülködtem, feltettem egy enyhe sminket, majd hívtam egy taxit. 10 perc alatt megérkezett a taxi és először az autóshoz mentünk venni egy autót. Kiszálltam kifizettem és egyből megakadt a szemem egy fehér BMW X6-on. Szóltam az eladónak, elintéztem a papírokat és már száguldottam is a bevásárló központ felé.
                                     

Beálltam a parkolóba, és egyből megakadt a szemem egy ruhaüzleten. Felpakoltam, majd következtek a cipők. Ott is vettem kb. 30 párat. Majd bementem egy takarítószereshez. Mikor végeztem beültem egy strabucks-ba és ittam egy jegeskávét.


Mikor végeztem bepakoltam a kocsiba, és egy kisboltba igyekeztem. Miután megvettem mindent beültem egy Mc donald's-ba. Megkajáltam és elindultam haza. Leparkoltam a ház előtt és gondolkozni kezdtem. Hogy fogom bevinni ezt az özön holmit úgy, hogy ne kelljen kétszer fordulnom? Felnyitottam a csomagtartót és nagy nehezen mindent a kezembe fogtam. Ám ott volt még az is hogy le kéne csuknom a csomagtartót. Épp leakartam csukni amikor hirtelen valaki megelőzött benne. 
-Szia! Segíthetek?-kérdezte. nem néztem rá mert próbáltam eltenni a telefonomat.
-Í...Nem kell kösz.-Először igent akartam mondani, de amikor megláttam hogy ki az egyből változtattam.
-De szívesen segítek. Látom hogy nem boldogulsz!-mondta és kivette az egyik kezemből az összes benne tartott szatyrot. Szőke haja csak úgy ragyogott a napsütötte délelőttön. Kék szeme akár a tenger, vagy még szebb. 
-Kössz!-mondtam mikor odaértünk az ajtómhoz. Kivettem a kezéből a csomagjaimat, ledobtam őket a földre, és a srácra pedig rácsaptam az ajtót.


2 megjegyzés:

  1. Mivel megigértem és tetszett is a történet ezért irok komit :)
    Huu...mintha teljesen kicserélték volna az iràsmódod!! Nagyon jo a történet ès nagyon tetszik ahogy irsz :D
    Várom mâr a kövit, és kivàncsi vagyok hogy mit takar a blog címe, mi lesz a törtènet :D
    Amugy utálod Justint? :D xD
    Amugy ebben a fejezetben az uccsó sor nagyon bejött xD
    "és a srácra pedig rácsaptam az ajtót xD

    VálaszTörlés
  2. Szia,tetszik a blog,a kinézet és a történet is jó :)

    VálaszTörlés