2013. június 8., szombat

~5.rész

Sziasztok! Meghoztam a kövi részt. Remélem tetszeni fog. Xx


puszy:Roxy

-Másnap reggel-

*Emily szemszöge*
Reggel iszonyatos fejfájásra ébredtem, és arra hogy fázok. Kinyitottam a szemem és az udvaron heverő hintaágyba találtam magam, kezemben egy kitömött galambbal (??) 
-Add vissza a Kevinemet!-Hallok megy a szomszédból egy hangot.
-Nekem pedig a cicás plédemet!- Szólalt meg valaki más ugyanabból az irányból. Eldobtam a galambot, és a hangok tulajdonosaihoz indulok akik a kerítésnél állnak. Mikor jobban szemügyre vettem őket kisült, hogy ők a One Direction. Még egy jó szomszéd. Menekülök az egyik mellől, becsöppenek egy másik mellé. 
-Öm..Megkérdezhetem ki vagy mi az a Kevin?!-Érdeklődtem mikor odaértem a kerítéshez.
-Hát a kitömött galambom.-Szólal meg az egyik az öt közül. Álltam ott még egy kicsit majd minden a helyére ugrott. Kevin=Kitömött galamb. Egy kitömött galamb volt a kezembe. Úristen!! Mit csinálhattam az éjjel?
-Gyertek velem. A galamb tudom hogy hol van de a plédet nem.-Mondtam, és intettem hogy kövessenek. Hallottam ahogy földet érnek, majd egy megszokottnál is hangosabb puffanás visszhangzott. Megfordultam és a szőkeség feküdt a kerítés tövében, hassal a föld felé. Mindenkiből kitört a nevetés, kivéve engem. Habár másnaposan nem is csodálom. Miután a többiek jól kiröhögték magukat, segítettek felállni a srácnak majd utánam jöttek. Először is a hintaágy felé vettem az irányt ahova ledobtam Kevint. Megkerestem a galambot, majd odanyomtam a 'gazdájának' a kezébe. 
-KEVIIIIN!!!!-Kiáltotta a barna hajú srác és megpuszilta a galambot.

-Még egyszer ne hagyd el, mert nem adom vissza!
-Nem én hagytam el hanem de loptad el tőlem!
-Hogy én? Tőled? Mégis mikor?
-Hát az úgy volt hogy tegnap este kint hagytam Kevint az udvaron és te este elloptad a barátaiddal.
-Az én cicás plédem pedig az egyik székre volt leterítve-Mondta a göndörke. - De hol van a plédem?-kérdezte.
-Nem tudom. Nézzük meg bent.-mondtam és elindultam befelé.
-Hűűha..Itt aztán vad buli lehetett. Itt kellett volna lennem. Amúgy te vagy az a lány akinek segített Niall?
-Ki az a Niall?-kérdeztem.
-Én Zayn vagyok. A szőkeség Niall. A kevines Louis. A plédes Harry. És az utolsó emberke aki fél a kanalaktól Liam. És mi egy bandába játszunk aminek a neve a ...
-Igen, tudom a One Direction. Én Emily vagyok. És igen nekem segített Niall.
-De nem egy barna hajú lánynak segített?- Kérdezte Louis még mindig a galambot ölelgetve.
-De, igen! Tegnapig barna is voltam. Változtatni akartam.
-Neeeeee!!!!!!!! Mit műveltetek a plédemmel????!!!-Mutatott felém Harry egy elszakadt macskás plédet.
-Nagyon sajnálom! Én- én nem tudtam. Majd veszek egy másikat. De most légyszíves mennyetek haza, mert ma még össze is kell valahogy pakolnom.-Mondtam és kihesegettem az ajtómon a fiúkat.
-Sziasztok fiúk! Bocsi a plédért, és köszi Niall a segítséget!!!-Kiabáltam utánuk és becsaptam az ajtót. Elkezdtem mindenkit felkelteni, majd hazaküldtem őket, de Nao-t nem találtam sehol. Fenéztem az emeletre, és benéztem minden helységbe, majd az egyik fürdőszobába találtam meg kezébe egy pezsgős üveggel.
-Héé! Naomii!-Kezdtem el halkan ébresztgetni, de nem reagált.-NAOMI KELJ FEEEEL!-kiáltottam ,és hirtelen kiugrottak a szemei, majd az üveget a fejemhez vágta.
-Úristen Em! Nagyon sajálom! Mutasd a fejed!-kiszállt a kádból, és megnézte a homlokomat.-Ez vérzik! Be kéne menni a kórházba hogy bekössék!
-Jó, rendben mennyünk. De van egy kis gond. Másnaposak vagyunk, és ha leállítanak a rendőrök nagy bajba leszünk.
-És nem tudsz valakit aki esetleg elvihetne minket?-érdeklődött Nao.
-De! A szomszéd fiúkat. Szerintem ők elvisznek. De először öltözzünk fel, és tegyük rendbe magunkat. Gyere adok valami ruhát.-mondtam és a szobám fele kezdtem el húzni, mit sem törődve, még vérző homlokommal. Leültettem Nao-t az ágyamra, én pedig beálltam a szekrény elé. pár perc múlva két szett hevert az ágyamon.
   

-Enyém az OMG!-Kiáltott Nao, majd levette a ruháját és belebújt a felsőbe, és a nadrágba, majd felvette a karkötőt.
-Akkor ezt megbeszéltük.-mondtam és én is levettem a ruhámat, majd fel a felsőt, alulra pedig a nadrágot. Belebújtam a cipőbe, és félrelöktem a tükör elől, az épp fésülködő barátnőmet, és én kezdtem el óvatosan fésülködni, mivel még egy kicsit vérzett a fejem. Mikor kész lettünk átmentünk a szomszédba majd becsöngettünk.
-Heló Em! Mi történt veled?-Kérdezte Niall.
-Ez hosszú történet. A lényeg az hogy mi ketten másnaposak vagyunk, és be kéne mennünk a kórházba. Bevinnél a kórházba?
-Persze! Egy perc.-Mondta, és tényleg alig telt bele egy perc kijött, és a kocsi felé vettük az irányt. Bent a kórházba be kötötték a fejem. Otthon megköszöntem Niall-nek a segítségét. Bementünk a házba, és sütöttünk Nao-val egy kis palacsintát. 







1 megjegyzés: