2013. június 4., kedd

~2.rész

Sziasztok! Meg is hoztam a 2. részt. Köszönöm Barbinak és Briginek hogy feliratkoztak :) Xx

puszy: Roxy

-Másnap Hajnalban-

*Justin szemszöge*
Mára is kitaláltam Emily számára valamit. Tegnap amikor beledobtuk a medencébe, észrevettem egy nagy üveges ajtót a házon ami a kertbe vezet, és nem lehet bezárni. Hajnalba belopózunk Emilyhez és mocskot csinálunk nála. Tudom hogy ez nem olyan nagy dolog, de hajnalba nem nagyon járnak az agytekervényeim.
Összeszedtem a bandát, ami Dan-ből,Mark-ból,Josh-ból, és Joe-ból állt. Mikor odaértek hozzám átmásztunk a kerítésen, majd be az ajtón. Dant és Josht a fürdőbe küldtem wc-papírért, körömvágó ollóért, egyéb üveges gyógyszerekért. Joe és Mark a nappaliba mentek párnáért, és pillanat ragasztóért. Én pedig a konyha fele igyekeztem.Kinyitottam a hűtőt melyben tejszínhabot, és tojást kerestem, és találtam is. 10 perc múlva mindenki a nappaliba volt. A párnákat kivágtuk és szétszórtuk mindehol. majd jött a wc papír és a gyógyszerek. A gyógyszereket beleöntöttük egy vödörbe majd beleáztattuk a wc papírt. A tojást mindenfele széttörtem a tejszínhabot kifújtam. Emily szobáját hagytuk utoljára. Halkan bementünk a még alvó emberi lényhez, 'felboncoltunk' még egy megmaradt párnát, és szétszórtuk a tartalmát, majd jött a tejszínhab összekentem az ágyát és még őt is össze fírkáltam. Következő a tojás szétszórtuk az ágykörül had lépjen bele. A ragasztóba pink festékszínezéket kevertünk majd, a ruhás szekrényen hagytunk egy üzenetet.

-Aznap Reggel-

*Emily szemszöge*
Reggel erős ragasztószagra ébredtem. Felpattantam az ágyból majd az ablak felé igyekeztem, de útközben elestem egy tojáson(??). Felálltam és kinyitottam az ablakot, majd megfordultam és körülnéztem. A szobámat wc papír, tejszínhab, és tojás fedi, Leültem az ágyamra, amikor megpillantottam egy üzenetet a szekrényemen: "Szeretettel, a legszörnyűbb rémálmod!". JUSTIN!! Ő volt! Tudom hogy ő volt! Tönkreteszi az életem! De nem számít, mivel ma csomagolok, és elhagyom ezt a vidéket. Elhagytam a szobámat és a konyhába igyekeztem, majd benéztem a fürdőbe, nappaliba, és még az udvarra is. Minden tiszta mocsok. Fogtam a takarítószereket és elkezdtem takarítani...Délre végeztem is. 5 óra kellet ahhoz hogy kitakarítsak, de megérte mert, még tisztább lett mint a 'baleset' előtt volt. Bementem a konyhába és megettem a tegnapi spagetti maradékát, majd felmentem és felöltöztem. Miután végeztem bementem a fürdőbe megfésülködtem stb.. és elkezdtem csomagolni. Először a ruháimat pakoltam össze, aztán következtek a fürdőszobában található tisztasági szerek, legvégül pedig a hűtőből pakoltam ki a kajákat egy hűtőtáskába. Nem pakolok össze mindent, hiszen csak egy hónapra megyek, legfeljebb kettőre és a házat amúgy is bebútorozva vettem. Miután kész lettem délután 4 óra lett. 5-kor indul a gép. Megkértem a szembe szomszédot hogy vigyen ki a reptérre, mert jóba vagyunk. Már pakoltam be a bőröndöket mikor Justin odajött hozzám.
-Emily drága! Tetszett az ajándék?-Kérdezte.
-Persze! A legjobb dolog amire vágytam! Köszönöm szépen!-mondtam hanyagul. majd lecsuktam a csomagtartót és beültem az anyós ülésre. Nemsokkal később Mrs.Morgan is beszállt a kosiba és elindultunk a reptérre. Az út csöndesen telt. Mikor oda értünk kivettem a csomagokat, és Mrs. Morgan felé fordultam.
-Köszönök mindent!-mondtam.
-Szívesen kedveském. Ugye majd visszajössz?
-Hát persze. Csak egy, legfeljebb kettő hónapra megyek.Még egyszer köszönök mindent viszlát!-kiáltottam és elindultam a Londonba tartó terminál felé. A repülőn elhelyeztem a csomagjaimat, majd magam is helyet foglaltam az ablak mellet, és néztem ahogy elnyel minket a felhők birodalma...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése