2013. július 9., kedd

~9.rész

Sziasztok! Köszönöm a két komit Dominikának és Dorinznak. Remélem tetszeni fog. Xx


-Másnap Reggel-
*Emily Szemszöge*
Reggel egy érdekes élményre keltem. Ahogy még soha. Valaki apró puszikat hagyott a nyakamon, és az arcomon. Egyből rájöttem hogy ki az. Hosszú hajába túrtam majd kinyitottam a szemem és egy csókot leheltem tökéletes ajkaira.
-Jó reggelt szépségem!
-Jó reggelt Justin!- mondtam majd felültem.-Hogy kerültél a szobámba?
-Gondoltam felkeltelek. Gyere! Készítettem reggelit.- Ezzel megfogta a kezemet és kirántott az ágyból. Alig bírtam talpon maradni. Lehúzott a lépcsőn majd leültetett egy bárszékre, és hozta is a reggelit.




-Köszönöm Justin!-mondtam miután befejeztem a reggelit. A tányért beletettem a mosogatóba, engedtem egy pohár vizet majd felültem a pultra. Néztem a poharat, és egyszer csak Justint véltem felfedezni ahogy ott áll a két lábam között (nem kell rosszra gondolni). Kivette az immár üres poharat a kezemből és lerakta magam mellé. Arcával közelíteni kezdett felém, majd megcsókolt. Imádom a csókját. Nem lehet megunni.



Csókunkat a csengő zavarta meg. Leugrottam a pultról majd az ajtó felé haladtam.
-Felmegyek átöltözni-Mondta Justin és az emeletre igyekezett. Mihelyt megláttam hogy ki áll az ajtóban nagyon meglepődtem.
-Szia Emily! Bemehetnék?
-szia naomi! Persze gyere csak!-Mondtam és betessékeltem a házba.-Naomi én Saj..-kezdtem bele a mondatomba de ő közbevágott.
-Nem kell bocsánatot kérned. Vagyis nem tőlem kell. Nem tudok rád sokáig haragudni Em! Hiányzik a barátságod! De a fiúktól még ma bocsánatot kell kérned!
-Rendben. Ígérem bocsánatot kérek tőlük.-mondtam majd átöleltem barátnőmet.-Valamit el kell mondanom. Tudod Tegnap Justin beállított, hogy bocsánatot kérjen.
-De te ugye nem bocsájtottál meg neki?
-Itt még nincs vége. Először elküldtem a házból majd azt mondta hogy hadd mondjon még valamit ha elküldöm. Azt mondta hogy már rég óta szerelmes belém. Én még ezután is elküldtem, majd utána futottam és megcsókoltam. Ez után itt aludt, de egy másik szobába, nem az enyémbe. És nem is abba amibe te aludtál.-fejeztem be történetemet. Naomi csak tátott szájjal nézett engem.
-Szóval Justin most itt van ebbe a házba?
-Igen-adtam az egyszerű választ.
-Hát jó! Megpróbálom eltűrni. De csak miattad!
-Köszönöm!!-mondtam és ismét megöleltem.-Felmegyek rendbe szedem magam, és bocsánatot kérek a fiúktól. Jössz ruhát választani?
-Hát persze!!!-mondta és rohant az emelet felé. Ahol a folyosón Justinba ütközött.-Heló Justin!-Próbált Naomi kedves lenni de nem nagyon ment, amit megértek.
-Heló. Naomi?!!-Justinon látszott a meglepettség. Lehet nem ismerte fel.
-Ja.-Válaszolt Nao majd befutott a szobámba.
-Hé Em!-Szólt Justin utánam. Megfordultam majd belekezdett mondandójába.-El kell mennem egy állásinterjúra majd jövök. Vigyázz magadra!-mondta majd átölelt.
-Én meg átmegyek majd a szomszédba!-kiáltottam utána mert már a lépcsőnél járt. Bementem a szobába ahol Naomi kitört a harmadik világháború. A ruhák össze-vissza hevertek az egész szobában. 
-Nézd! Megtaláltam az ideális ruhát!-mutatott az ágyra ahova a kupac tetejére rakta a ruhámat amit talált nekem. 






Gyors felkapkodtam magamra, majd bementem a fürdőbe összeszedni magam. Kifésültem a hajam, feltettem egy enyhe sminket, és kiléptem a fürdőből, melynek az ajtajában Naomi már várt.
-Készen állsz?
-Igen!-mondtam és elindultunk az ajtó felé, egyenesen a szomszédba a fiúkhoz. Becsöngettünk, majd vártuk hogy valaki kinyissa az ajtót. Igazából féltem.. Azok amiket mondtam nem gondoltam komolyan. Nem akartam elveszteni az újdonsült barátaimat. Habár nem tudom hogy a két napja ismert személyeket lehet-e barátoknak nevezni. De gondolom a törvény nem tiltja.

*Liam szemszöge*
-Hé Harry! Hol van a hamburgeres alsóm.-kérdezte Niall.
-Tudod ez egy vicces történet. Múltkor amikor hazautaztam Holmes Chapelbe elvittem magammal az alsódat, hogy megmutassam Gemmának. Ám amikor odavittem neki megmutatni épp a konyhába itta a kávéját, csak én ezt nem tudtam. Mögé settenkedtem majd megfogtam a vállát, kicsit megijedt majd amikor megfordult kiderült hogy nem volt elég hely neki, így a kávé az alsódon landolt. Bevittem a fürdőbe hogy kisikáljam de nem sikerült ezért elvittem a mosodába, ahol az alsód elveszett.-Fejezte be Harry a történetet és várta Niall reakcióját. 
-Az volt a kedvenc alsóm.-szipogott niall lehajtott fejjel. Megemelte a fejét, ránézett Harryre majd elkiáltotta magát.-MOST MEGHALSZ!!!-És elkezdte kergetni Harryt. Én ezt végignéztem a kanapén ülve majd egyszer csak valaki elkezdett mellettem beszélni.
-Liaam.. Nézz ide. Nézd meg hogy ki vagyok.-mikor befejezte a mondandóját oldalra fordítottam a fejem, és megláttam egy kanalat Louis kezében. 
-Louis! Hagyj békén! Hallod? Tett le azt a kanalat.-De Louis még mindig közelített. Nem tehettem mást csak elkezdtem futni. Mind a négyen futottunk, míg Louis a kezében egy pohár vízzel rajtunk röhögött. Megszólalt a csengő de mi nem foglalkoztunk semmivel. csak futottunk és futottunk.

*Zayn szemszöge*
-Zayn! Kinyitnád az ajtót?-kérdezte Harry miközben futott Niall elől. Letettem a vizet a nappaliban heverő dohányzóasztalra, majd kinyitottam az ajtót.
-Szia Zayn! Mondani szeretnék valamit. Beengedsz?
-Szia Emily! Ja gyere!-mondtam majd betessékeltem őket a házba. Amint meglátták hogy mi folyik odabent rögtön tátva maradt a szájuk.
-SRÁCOK!!!-Kiáltottam el magam mire mindenki megállt. Még Louis is eldobta a kanalat ami a kezébe volt majd odajöttek hozzánk.
-Sziasztok Srácok-Lépett elő Emily a hátam mögül.-Szóval, szeretnék bocsánatot kérni. Amit akkor mondtam nem gondoltam komolyan, egyszerűen csak úgy jött. Én nem ítélkezek előre senkiről sem. Nem tudom hogy miért mondtam amikor nem is úgy gondolom...Megtudtok nekem bocsájtani?-kérdezte Em, mire mind egyszerre megöleltük, majd amikor elváltunk tőle harry elég furcsa fejet vágott. Amin mindenkiből előtört a nevetés.


Harry és a grimaszok :D


-Gyertek csajok! Üljetek le!- Mondtam, és a kanapé felé invitáltam őket.
-Nem zavarunk?-kérdezte Em.
-Nem dehogy-válaszoltam majd leültünk. Én ültem a szélen. Mellettem Naomi, majd Harry, Liam, Louis, Emily, és a legvégén Niall.

*Emily szemszöge*
Nagyon boldog vagyok hogy megbocsájtottak nekem a srácok. Máskor gondolkozni fogok mielőtt kiejtem a szavakat a számon. Nem tudom mit tettem volna hogyha be nem bocsájtanak meg, vagy ha megláttak volna az ajtóban azt egyből az arcomba csapták volna.
-És mit csináljunk?- Kérdezte Liam.
-Nézhetnénk Horrort!-Vetette fel a ötletet Louis, majd választ meg sem várva betette az Átok 3-at. Nem nagyon szeretem a Horrorokat így amikor valami ijesztő rész volt Niallhez bújtam, ő pedig hozzám. Úgy tűnik ő sem szereti a horrror filmeket. Mikor vége lett a filmnek Egyből fellélegeztem. Ránéztem az órámra, és úgy gondoltam hogy Justin már biztos hazaért.
-Srácok mi most megyünk mert Justin biztos már hazaért.
-Ki az a Justin-kérdezte Niall.
-Ő az én barátnőm pasija.-mondta Naomi majd átölelte a vállamat.-Sziasztok srácok!-köszöntünk egyszerre
-Sziasztok!-jött a válasz.


-Szia!


Mikor hazaértünk Justin még nem volt otthon így leültünk a nappaliba beszélgetni.
-És lefeküdtetek már?
-Nem Naomi! Még nem! Én ezt túl korainak gondolom mivel még csak egy napja járunk. Még azt sem engedtem meg hogy egy ágyba aludjunk.
-Tudod én a helyedben engedném hogy egy ágyba aludjon velem. Sőt ha kezdeményezné le is feküdnék vele.
-Talán igazad van. Mihelyst kezdeményezi belemegyek.-mondtam majd justin lépett be az ajtón.
-Szia! sikerült valamit találni?-kérdeztem
-Nem!-válaszolt.odajött és csókot lehelt ajkaimra.-Naomi! Nem lenne baj ha esetleg egyedül hagynánk? Emilyt elszeretném vinni valahova.
-Menjetek csak! Jó mulatást-mondta Nao, majd justin kihúzott az ajtón és beültetett a kocsiba.
-Elmondod hova megyünk?
-Meglepetés.-Az út többi részét néma csendbe töltöttük. Körülbelül még fél órát vezethetett mikor leállította a motort egy erdő szélén.
-Justin! Hova hoztál?
-Csukd be a szemed.
-Mi?
-Csak csukd be a szemed-mondta. Engedelmeskedtem neki majd becsuktam a szemem amire egy kendőt kötött. Átjött az én oldalamra majd kisegített a kocsiból. 10 percet sétálhattunk amikor megállt, és már nem ment tovább.
-Leveheted.
-Nem bírom. Segítenél?-kikötötte a kendőt majd csodálatos látvány terült elém. Egy óriási rét ahol van egy fa tele lampionokkal, körülötte pedig megvan terítve



-Justin! Ez-ez Gyönyörű!-mondtam majd megöleltem.
-Nem szebb mint te!-mondta és megcsókolt.-Leülünk?
-Persze!-mondtam és leültünk.
-Nyisd ki a szád!-kinyitottam, majd megfogott egy szőlőt amit próbált beledobni, sikeresen.
-Jó! Most én jövök- Mondtam és én is próbálkoztam, de a szája helyett a homlokát találtam el. Még sokat nevettünk, ettünk majd észre sem vettük hogy a nap már lenyugvóban van. A sok kajától már kidőltem. Egyszer csak Justin felém mászott, és édes ajkait az enyémekre tapasztotta. 




-Ideje Mennünk!-mondta majd felállt. Mire összepakoltunk már sötét volt. Beraktunk mindent a kocsiba és elindultunk haza. Otthon Naomi már aludt. Felmentünk az emeletre majd Justin fordult be a "szobája" felé ám ekkor eszembe jutott hogy Nao mit is mondott.
-Figyelj Justin! Nincs kedved mellettem aludni?-kérdeztem mire ő elmosolyodott.-Ezt egy igennek veszem.-Bementünk a szobába majd kinyitottam az ablakot.- Ömm.. Eljössz velem fürdeni?
-Persze Emily. De mi ez a hirtelen gondolat menet? Hisz tegnap még azt sem nézhettem végig ahogy átöltözöl.
-Csak arra gondoltam hogy mivel egy pár vagyunk miért is ne?
-Rendben-Mondta majd elindultunk a fürdőbe. Levetkőzött majd beállt a zuhanykabinba. Én is levetettem ruháim, majd követtem.
-Gyönyörű vagy!-mondta. Én csak rámosolyogtam. Gyors letusoltunk, felvettük pizsamáinkat, majd egymás karjaiban aludtunk el.















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése