2013. július 3., szerda

~8.rész

Sziasztok! A következő részhez kérnék 2 kommentet. Ha valaki még követni szeretné a blogomat bloglovinon de még nem tette meg megteheti ITT 

puszi: Roxy


Felpattantam a kanapéról, és rohanni kezdtem az ajtó felé, azt feltéptem és az illető nyakába ugrottam. Olyan erősen öleltem ahogy csak tudtam. Nem akartam elengedni. Felnéztem az arcára és... elborzadtam a látványtól. Kezeimmel engedtem a szorításon. Testét ellöktem magamtól, és hátrálni kezdtem.
-Örülök hogy ennyire hiányoztam.-Mondta majd egy 1000 wattos mosoly jelent meg az arcán.
-J-justin. Ho-hogy találtál meg?-Kérdeztem és apró lépésekkel hátráltam.
-Az most nem lényeg.-mondta, majd megindult felém.
-Miért jöttél?
-Nyugi aranyom. Nem lesz semmi bajod. Nem azért jöttem.-mondta és még mindig közeledett felém.
-Nem hiszek neked!-Kiáltottam, és megéreztem a falat a hátamon. Sarokba szorultam miközben Justin csak még inkább közeledett, és elért hozzám. Kezeit a fal két oldalára helyezte, ezzel kezei közé zárva engem.
-Csak beszélni szeretnék veled...Kérlek!
-J-Jó. Üljünk le a kanapéra.-mondtam. Kezeit elvette mellőlem majd a kanapé felé haladt és leült rá. Követtem példáját, és leültem vele szembe.
-Mond!!
-Szeretnék bocsánatot kérni. Múltkor amikor a srácok a konyhámban beszéltek én meg indultam az emeletre elkaptam egy beszélgetést amiben rólad beszéltek. Arról hogy hogy kiszúrtak veled. Ők csinálták az egészet. Meg tudsz nekem bocsájtani? Kifizetem a károkat.-Ez eléggé meglepett. A nagy Justin Bieber! Bocsánatot szeretne tőlem kérni!
-Még mit nem! Tönkretetted az autómat! Megfenyegettél! Betörtél a házamba! 2-szer. Széttépted a képeimet!...Az emlékeimet.-Az utolsó mondatot szinte suttogva mondtam. Tönkretett mindent, és azt hiszi hogy csak úgy bocsánatot kérhet. Hát elvan tévedve.
-Kérlek Em!
-Nem!!
-Jól van..De egy dolgot azért még el kell mondanom..Már az iskolába is nagyon megtetszettél. Az örökös piszkálás is csak azért volt hogy felfigyelj rám. És amikor leérettségiztünk csak arra tudtam gondolni hogy mennyire fogsz hiányozni. Majd amikor megláttalak a garázsba az űr ami bennem volt már nem lehetett ott találni.-mondta majd felállt és elindult a bejárati ajtó felé. Követtem és megálltam az ajtóban.
-Akkor nem bocsájtasz meg?
-Tűnj el Justin!-Arca szomorú lett és lehajtott fejjel elindult az út közepén.
 
Miközben néztem hogy merre vezet Justin útja gondolkoztam. Hagyom elmenni a srácot akibe egész gimnáziumba szerelmes voltam. Igazából még most is tetszik. De én már elüldöztem. Mindenkit elüldöztem magam körül. Egyedül vagyok. De valaki mégis szeret....
Hirtelen ötlettől vezérelve elkezdtem Justin után futni. Megfogtam a vállát, magam felé fordítottam, felugrottam az ölébe majd megcsókoltam.
 
 

Észbe kapott és visszacsókolt. Csókja lágy, és gyengéd volt. Párszor elképzeltem már, de az nem volt ilyen jó. Csókunkat a levegőhiány szakította félbe. Letett a földre majd megöleltük egymást.
-Megbocsájtok!
-Miért gondoltad meg magad?
-Rájöttem hogy szeretlek
-Én is szeretlek.-Mondta majd ismét megcsókolt. Dudaszóra lettünk figyelmesek, mikor rájöttünk hogy még mindig az út közepén állunk. Elindultunk a ház felé, amikor megéreztem Justin meleg kezét miközben ujjait az enyémek köré fonja.
 Beértünk a házba majd kiültünk az udvaron heverő hintaágyba. Lábaimat az ölébe tettem, és néma csönd telepedett meg. Nem az a kínos csönd, hanem a megnyugtató. 
-Justin. Van hol aludnod?
-Eddig erre nem gondoltam. Majd keresek egy szállodát.
-De aludhatnál itt is. Van elég szoba.
-Hát, köszönöm a meghívást.
-Semmiség. De én megyek zuhanyozni mert már elég késő van.
-Menj csak.-mondta. Felálltam és elindultam a fürdő irányába. Lekapkodtam a ruháimat, beálltam a zuhany alá majd gyors lezuhanyoztam. Megtörülköztem de ekkor jöttem rá hogy pizsamát nem hoztam. Magamra tekertem a törölközőt és megindultam a szobámba. Benyitottam és láttam Justint nézelődni. Mikor hallotta az ajtó kattanását rám emelte tekintetét. Végigmért, majd elmosolyodott.
-Csak pizsamáért jöttem. Amíg felöltözök kimennél?
-Előttem is öltözhetsz!-mondta kajánul. Erre ránéztem egy olyan 'Ne hülyéskedjél már' nézéssel majd erre fogta magát és kiment. Felvettem a pizsamám és leültem az ágyra.
 

-Justin most már bejöhetsz!- kiáltottam de nem jött válasz. Felálltam és elkezdtem keresni, majd leesett hogy lehet fürdeni van így bekopogtam az egyik fürdőbe, de se szó se beszéd. Elindultam a másik fürdőhöz majd oda is bekopogtam.
-ITT VAGYOK!- kiáltott justin!
-Rendben! Ha végeztél gyere be a szobámba!-Elindultam a hálóm felé. Kinyitottam az ajtót és nyitva is hagytam. Kinyitottam az ablakot, majd befeküdtem az ágyba. 
-Kész vagyok!- Hallottam egy hangot az ajtóból. 
-Rendben. A velem szemben levő szobát szántam neked.
-Jó éjszakát!-mosolygott és beakarta csukni az ajtómat mikor rászóltam.
-Ne! Kérlek hagyd nyitva! És jó éjszakát.-mondtam. visszanyitotta az ajtót majd megfordult és belépett a sajátján. Oldalamra fordultam, majd elmerültem az álmok hatalmas birodalmában.

3 megjegyzés:

  1. Na hát...erre nem számítottam, nagyon megleptèl, ezzel a hirtelen fordulattal :D
    Kicsit rövid lett, pedig olvastam volna még tovább!! Kivàncsi vagyok màr a kövi részre!! Szoval siess!!
    Amugy én is kiraktalak a blogomon, és fennt van a 2.rész is :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon bejön amit csinálsz és már várom mikor jön a kövi rész ;) siess vele légyszi :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mind a kettőtöknek:)

    VálaszTörlés