2013. július 19., péntek

~10.rész

Sziasztok! Bocsánat hogy ilyen későn hozom a legújabb részt! A következő részhez legalább 2 komi szükséges! Jó Olvasást! Xx :)

-Aznap éjfélkor-

*Niall szemszöge*
-Min merengsz annyira Niall?-Kérdezte Louis barátom.
-Ismeritek ezt a Justin gyereket?-érdeklődtem. Mióta meghallottam hogy Emilynek barátja van folyton rá gondolok.
-ÓÓ.. Tán nem féltékeny a mi kis Niall barátunk?-Húzogatta a szemöldökét Harry.
-Én??!! Pff..Dehogy!!
-Óóó dehogy nem!
-Na jó, Igen! Az az igazság hogy nagyon kedvelem Emilyt, az előző húzása ellenére is. És elég ha meghallom Justin nevét Már elkap a féltékenység.-Tessék! Elmondtam a srácoknak! Csak nehogy beleavatkozzanak.-Felmegyek a szobámba és lefekszem! Jó Éjt!-Végszóra a lépcső felé fordultam és felmentem azon. Utam egyenesen a fürdő felé vezetett. Gyors letusoltam, majd bementem a szobámba. Elhúztam a sötétítő függönyt és belebújtam az ágyba, majd percekkel később elnyomott az álom.

*Emily szemszöge*
Erős korgásra ébredtem. Pár pillanat múlva kisült hogy az én hasam irányából jött a hang. Halkan kiszálltam az ágyból, majd elindultam a konyhába keresni valami harapnivalót. Kinyitottam a szekrényt és megláttam egy zacskó müzlit. Kiöntöttem egy tálba, majd a hűtőből tejet vettem ki, és ráöntöttem. Bementem a nappaliba, leültem a kanapéra majd bekapcsoltam a TV-t. Egy horror filmen állapodtam meg. Annyira elmélyedve néztem a TV-t hogy a müzlimről el is felejtkeztem, de amikor beakartam kanalazni pont egy ijesztő rész volt a filmbe, és annyira megijedtem hogy az egész tál a kanapé mögé repült. Gyors feltakarítottam majd felnyitottam a kanapét és kivettem belőle egy plédet és egy párnát. Leterítettem a kanapéra, lefeküdtem és kikapcsoltam a tv-t, majd elaludtam.



-másnap Reggel-

Éreztem hogy valaki befekszik mellém. Kinyitottam a szemem és megláttam Justin gyönyörű barna szempárját.
-Jó Reggelt szépségem!
-Neked is Justin! Megyünk ma valahova?
-Arra gondoltam hogy felülhetnénk a London Eye-ra. Úgyhogy menj szedd össze magad és mehetünk is.-Nekem sem kellett több felrohantam a szobámba majd felvettem egy szettet gyors megfésülködtem majd mentem is le. Kézen fogtam Justint és kimentünk az ajtón. Beültünk a kocsimba és az óriáskerék felé igyekeztünk. Mikor odaértünk kerestem egy parkolóhelyet majd megláttam a hatalmas forgó karikát. 




Beálltunk a sorba és vártunk. Körülbelül 10 percet álltunk mire sorra kerültünk. Beálltunk egy kapszulába és vártuk hogy elinduljon. Mikor elindultunk odamentünk az ablakhoz és néztük a várost. London Gyönyörű szép. Nehéz lesz itt hagyni és hazamenni Los Angelesbe. Láttam Justinon hogy egy kicsit fél így megfogtam a kezét és átöleltem. Fél óra alatt körbeértünk. Kézen fogva szálltunk ki a kapszulából.
-Mi lenne ha elmennénk egy Mc donald's -ba?
-Remek ötlet.-válaszoltam. Elég éhes lettem mivel nem reggeliztem csak hajnalba 'ettem' egy kis müzlit. Beszálltunk a kocsiba. Szokás szerint most is én csapódtam a vezetőülésre. Beindítottam a gyújtást majd a legközelebbi gyors kajálda felé igyekeztem. Mikor megérkeztünk rohantam a sor végére és azon gondolkoztam hogy mit kéne enni. Justin is utolért majd megfogta a derekam és közelebb húzott magához.
-Sziasztok! Mit adhatok?- Kérdezte kedvesen a velünk egy idős srác.
-Szia! Két almás pitét, 3 sajtburgert, 1 cézársalátát, és két fagyit. Na és te mit kérsz justin?
-ő egy almás pite, egy hamburger sült krumplival és egy fagyi.
-Valakinek nagyon jó étvágya lehet.-mondta a srác.
-Van amit a barátnőmnek viszek.-mondtam. Nem válaszolt.  Ideadta a rendelésünket, kifizettük majd elindultunk keresni egy üres asztalt. Épp elmentem az egyik asztal mellett amikor megláttam az ott ücsörgő ismerősömet.
-Szia El! Rég láttalak! Leülhetünk ide?-szólítottam meg Eleanort.
-Szia Em! Persze üljetek csak le!-mondta kedvesen. Leültünk egy-egy székre majd elkezdtünk enni.



Elbeszélgettünk egy kicsit, majd elköszöntünk és elindultunk haza tele hassal és a Naominak szánt kajával.
Mihelyst beléptünk a házba Nao letámadott minket a kérdéseivel.
-Hol voltatok? Mit csináltatok? Miért nem szóltatok hogy elmentetek?
-A london Eye-n voltunk majd a MC Donald's-ba. Szétnéztünk és ettünk. Aludtál.-Adtam az egyszerű választ.
-Legalább hoztatok nekem is valamit?
-Persze-Kivettem a hátam mögül a neki szánt kaját mire felcsillant a szeme berohant a konyhába, felpattant a bárpultra majd elkezdett habzsolni.
-Mit szólnátok ha ma elmennénk bulizni?-Vetette fel az ötletet teli szájjal drága barátnőm.
-Igen! Hívhatnánk a fiúkat is!
-Hű az jó ötlet.
-Milyen fiúkat?-csatlakozott be a beszélgetésbe Justin.
-Hát a szomszéd fiúkat.-válaszolta Naomi mintha Justin számára ez olyan egyértelmű lenne.
-Jó de addig mennyünk csobbanjunk egy kicsit-válaszolta justin majd levette farmerét ami alatt ott volt a fürdő nadrágja.
-Ez mióta van rajtad?- kérdeztem nevetve.
-mióta felöltöztem-Jelentette ki büszkén. Már ha lehet mire büszkének lennie. Fogta magát és kirohant az udvarra egyenesen a medencébe. Mi felmentünk a szobámba és kerestünk magunknak bikinit.





Lerohantunk a lépcsőn majd becsobbantunk a medencébe. Mikor feljöttem a felszínre nem találtam Justint-t sehol. Hirtelen két kéz megfogta a vállam és lehúzott a víz alá, majd elcsattant az első víz alatti csókunk.



Később levegőhiányba váltunk el és jöttünk fel a víz felszínére. Lelocsoltam Justin-t ezzel egy háborút elindítva. később már csak azt vettük észre hogy sötét van és fázunk. Bementünk a házba és elkezdtünk készülődni.





Felöltöztünk majd lementünk a nappaliba ahol Justin már várt ránk.
-Jól néztek ki!- bókolt nekünk. Kézen ragadott majd elindultunk a szomszéd ház felé. Becsöngettünk és vártunk. Niall nyitott ajtót.
-Szia Niall! Eljönnétek velünk szórakozni egy kicsit?-kérdeztem.
-Persze! Úgy is rég mozdultunk már ki.
-Jujj de jó!!-lelkesedtem majd hirtelen felindulásból megöleltem.
-Gyertek be amíg elkészülünk.-Kiállt az ajtóból majd bementünk.
-Sziasztok skacok!- Köszöntünk Naomival- Ő itt Justin- mutattam be kedvesem.-Justin ők itt Liam, Louis, Harry, Zayn, és mint gondolom emlékszel a nevére Niall
-Srácok az a helyzet  hogy Emilyék meghívtak minket bulizni. Na benne vagytok?!
-Még jó hogy!-válaszolták kórusba.
-Akkor menjetek készülődni.-mondtam mire az összes srác felpattant majd felrohantak a lépcsőn. Pár perccel később mindenki ott állt vigyázzba a nappali közepén kivéve zayn-t.Már fél órája vártunk ott de még mindig nem jött.
-Hol van már?-kérdezte naomi.
-A tükör előtt a fürdőben-válaszolta unottan louis.
-Zayn! Ha nem jössz el 2 percen belül felmegyek érted, és a hajadnál fogva húzlak le!-leültem a kanapéra és hallottam zayn lábdobogását a lépcsőn.
-Sietek csak a hajamat ne bántsd!- válaszolt. Két kocsival mentünk mivel csak így fértünk el. Az egyik kocsiban ült Harry Niall Justin és Zayn. A másik kocsiba pedig Louis Liam Naomi és én. Fél óra múlva megérkeztünk a Pacha London nevű szórakozóhelyre.
pacha-london-heaven-dance-party-13

A sok ember pörgött. A sok pia pedig fogyott. Leültünk mind egy asztalhoz majd harry zayn és justin elmentek piáért.Pár perccel később visszatértek vagy 6 üveg borral. Egy dolgot furcsálltam hogy Liam nem ivott egy korty alkoholt sem így hát szóvá tettem.
-Liam?! Te miért nem iszol?
-Tudod a vesém miatt.
-Értem. Nem jön valaki táncolni?
-Én megyek!-Mondta naomi majd megfogtunk egy egy boros üveget és a parkett felé mentünk. Simulós táncot jártunk a fiúk kedvéért. 10 perc múlva már mind a két üvegnek látni lehetett az alját. Eléggé becsiccsentettünk., de még mindig táncoltunk. Egyszer csak kezeket éreztem a derekamon. Megfordultam és Justin állt mögöttem.
-Menjünk haza! Otthon szórakozunk egy jót kettesben.
-Jó de mi lesz naomival?
-majd őt hazavisszük betesszük az ágyába.-mikor ezt kimondta justin odafordultam barátnőmhöz kézen fogtam, majd elindultunk a kocsim irányába. Justin vezetett. Otthon úgy lett ahogy mondta betettük naomit az ágyba majd bementünk a szobámba. Becsuktam az ajtót majd egyből ajkaimnak esett. Egyre közeledtünk az ágy felé de nyelvünk még mindig táncot járt. Megfosztottuk egymást ruháinktól, majd testünk egybe olvadt.....

1 megjegyzés:

  1. Nah szoval, bocsi, hogy ilyen sokára irtam, de valahogy sehogy se volt idöm, viszont most bepotoltam az olvasàst.. :D
    Tetszik nagyon, de Niallt sajnálom egy kicsit, ès nekem akkor is fura ez a Justin gyerek o.O na de majd kiderül, hogy mi lesz a továbbiakban :)
    Amugy most mindent férlreolvastam pl: a müzlit a hütöböl, a tejet meg a szekrényböl vette elö vagy lefeküdten a London Eye-on :D szoval elvoltam xD gyorsan hozd a kövit, mert kivi vagyok rá!! :)

    VálaszTörlés