2013. szeptember 23., hétfő

~14.rész

Sziasztok! Köszönöm a több mint 4500 oldalmegjelenítést!! A következő részhez kérek 2 komit léccivess.. ♥♥ Egy kis késéssel meghoztam a kövi részt.. Előre szólok hogy ez sem lesz valami hosszú de próbálkozok.. XX




*Justin szemszöge*

Hiányzik Emily..Hiányzik a nevetése..Az illata..A mosolya..Már a hangját is kezdtem elfelejteni...Minden nap arra gondoltam hogy miért nem látogat meg engem..de tegnap rájöttem..

-VISSZAEMLÉKEZÉS-

A cellámban ültem és csak bámultam a plafont amikor lépteket hallottam és pár másodperccel később egy őr jelent meg a rács túloldalán. Ránéztem majd megszólalt.
-Bieber! Távozhat!-mondta majd kinyitotta a cellaajtót. Felálltam és odamentem mellé.-Kövessen!!-elindult valamerre én pedig mentem utána. Egy terembe érkeztünk ami tele volt szekrényekkel. egy fogason kulcsok helyezkedtek el. Odament hozzá majd leemelte az egyiket és kinyitotta a hozzá tartozó szekrényt, és kivette belőle a ruháimat, és a személyes dolgaimat. Felvettem a ruhákat, eltettem a cuccaimat, majd megfogtam a sárga overalt és elindultam a kijárat felé. Mikor kiléptem az ajtón a friss levegő megcsapta az orromat...Nem..ez nem a friss levegő illata volt..Hanem a szabadságé. mától megpróbálom kontrollálni az indulataimat. Az utcán elindultam a jobb irányba majd eszembe jutott valami..azt sem tudom hol vagyok. elővettem a telefonomat és kikerestem a google map-ot beírtam a vég pontot, majd elindultam gyalog amerre az út vezet. Fél órával később már ott is voltam a ház előtt, de valamiért nem akartam bemenni. Leakartam menni a partra sétálni egy kicsit. Megfordultam és a víz felé indultam.. A parton már alig volt valaki.. levettem a cipőmet majd bokáig a vízbe gázoltam..Na jó a gázolás erős kifejezés..inkább sétáltam..szétnéztem és megakadt a szemem egy páron. a lány hasonlított emily-re. tudom hogy nem ő volt az mivel soha nem csalna meg... de mi  van ha mégis? Jobban szemügyre vettem őket és kisült..mégis megcsalna. ő volt az. mégpedig niall-el. Torkomban gombóc keletkezett amit próbáltam lenyelni de mind hiába. Könnyeim utat törtek maguknak, patakokban folytak le az arcomon. Felálltak a padról majd elmentek. Mikor már látótávolságon kívül voltak odamentem a padhoz, és leültem rá. Még lehetett érezni emily parfümjének illatát. Nem tudom hogy de lehetett. Akik elmentek mellettem mind megbámultak, de én nem foglalkoztam velük mert nem értettem.

-JELEN-

Nem értettem hogy miért tette. Mit tettem ellene? Ahogy elgondolkoztam ezen rájöttem..Talán azért tette mert a múltba miattam szenvedett. Miattam vágta meg kezeit. Miattam sírt órákon át. Csak miattam..Vagy talán csak megunt? Fogalmam sincs. Az éjszaka egy szállodában aludtam. Nem mentem haza. Nem akartam a szemébe nézni, és meg nem történtnek nyilvánítani, mivel még nem lettem volna rá képes. Most talán az leszek.. De csak talán. Kiszálltam az ágyból és a használt zsebkendőimet kidobtam a szemetesbe, majd megágyaztam, és felöltöztem. Összekaptam magam, és lementem a recepcióra kijelentkezni. Beszálltam a liftbe és vártam hogy leérjek.
-Jó napot! Kiszeretnék jelentkezni.
-Jó napot! Hányas szoba?-kérdezte a recepciós.
-248
-Rendben..2560 forint lesz.
-Tartsa meg!-és a kezébe adtam a pénzt egy jó adag borravalóval. Lassan sétáltam, de mégis túl gyorsnak tűnt az út. Felballagtam a lépcsőn és megálltam az ajtó előtt. Egy mosolyt erőltettem az arcomra, majd beléptem.
-Sziasztok!- köszöntem mire abba maradt a nevetés és mindenki felém fordult. Mikor megláttak újra elmosolyodtak és egyesével átöleltek.
-Jó újra látni!-mondta Niall, és átölelt. Hát igen.. Rá nem haragszok.. nem ő volt a hibás hanem Em. A végére ő maradt.  Arcára kiült a mosoly majd átakart ölelni de én eltoltam magamtól.
-Ne Emily! Még ne!!
-De..De mi a baj?-dadogott.
-mintha nem tudnád! Neked kiesett a tegnap este? megcsaltál!! megcsókoltad niall-t! És még ki tudja hogy mi volt..-mondtam és újra folyni kezdtek könnyeim. Mindenki lefagyva állt.
-Naomi! Te vagy a hibás! miért mondtad el neki?-mutatott "barátnőm" naomi-ra aki csak lefagyva állt.
-Nem én voltam!- tette védekezően maga elé a kezét.
-Ne hazudj!-kiabált továbbra is emily.
-Nem hazudik. Már tegnap kiengedtek a börtönből. Lementem a partra sétálni és ott láttalak meg benneteket.-mondtam, és bevonultam a fürdőbe megmosni az arcomat. Miután ezt megtettem kimentem a szobámba és átöltöztem. Leültem az ágy szélére és csak gondolkoztam....

1 megjegyzés:

  1. Azèrt sajnàlom Justin-t nem, jo igy látni a szerelmèt, mert összetöti az embert egy ilyen látvâny belülről...tapasztalatbol mondom..amugy nem is lett olyan rossz rész! Habàr még olvastam volna!! Amugy meg làtszik, hogy megint nem irsz olyan sürün, ès vissza kell ràzodnod az iràsba!! De csak igy tovabb, alakul ez :)
    Amugy bocsi, hogy csak most irtam, amikor már régota igértem, csak elvagyok havazva teljesen, kemèny èv elè nézek... :)

    VálaszTörlés