2014. február 22., szombat

~18.rész

Mocorgást éreztem magam mellől. Oldalamra tekintettem majd észrevettem hogy Justin ébredezik. Felé hajoltam majd arcon pusziltam és vártam hogy kinyissa szemeit, ami pár másodpercen belül be is következett.



-Emily te vagy az?
-Igen én. Jobban vagy? Mennyire fájnak a sebeid?
-Nem fájnak.-Látszott rajta hogy hazudik. Erősnek akarja mutatni magát,de mind hiába. Én látom rajta hogy megtört. Kiszálltam Justin mellől, és bementem a fürdőbe (ha lehet egyáltalán annak nevezni). Megmostam az arcom, felkötöttem a hajam és leültem a hideg csempére. Vártam.  Hogy mire? Egy megmentőre. Vagy arra hogy felébredjek, és ez az egész csak egy álom-egy nagyon nagyon rossz álom- legyen. De sajnos ez nem így van. Elmélkedésem után feltápászkodtam a padlóról és kimentem a helyiségből. Justin még mindig az ágyon feküdt. Elindultam felé amikor kinyílt az ajtó. Naomi lépett be rajta.
-Nocsak, nocsak. A mi kis Justinunk is felkelt. Hogy van a pofikád??- gúnyolódott. Justin felállt és elindult Naomi felé amikor Jus nyögött egy fájdalmasat. Végignéztem Naomin majd megakadt a tekintetem a kezében ékeskedő késen, amely véres volt.
-Látod Emily? Velem nem húzhat ujjat senki. most még egy karcolással megúszta. Legközelebb nem fogja....-ezzel kisétált az ajtón. Leguggoltam Justin mellé majd megnéztem a sebét. tényleg nem vészes szerencsére. Felsegítettem Justint majd elláttam a sebét....

-2 óra múlva-

-Na gyerekek akkor játsszunk egy kicsit. Ebben az erdőben fogtok éjszakázni. Nem kaptok csak két flakon vizet. Vadászni fogunk rátok. A ti feladatotok pedig túlélni ezt a játékot. Napnyugtától napkeltéig játszunk.Menekülni esélyetek sincs. Az erdő körbe van kerítve.Ha életbe maradtok visszajöttök. Ha meghaltok? A kutyák jól járnak. Jó szórakozást.-Ezzel ott hagyott minket Naomi az erdő szélén. Remek. Megindultunk egy irányba amikor hangos rovarduruzsolás csapta meg a fülemet. Darazsak. Óriási mérgező darazsak. Futottunk ahogy csak bírtunk. Egy tóhoz értünk. Jobban mondva két tóhoz. 
-Hé justin az mi?! -kiáltottam kedvesem után aki egy papírfecnit szorongatott a kezében.
-Egy levél. Gyere olvasd.

"Mint láthatjátok két tó van előttetek. Az egyikbe meleg forrásvíz van. A másikba ha belementek szétmarja bőrötöket a víz. Ha a jó tóba menekültök a darazsak megállnak. De vajon melyik a jó?"

Justin elment mellőlem majd egy követ beledobott az egyik vízbe amely elkezdett pezsegni. Tehát az a maróvíz. Beleszaladtunk a másikba, majd lebuktunk a víz alá. Mikor elfogyott a levegő kidugtuk a fejünket a vízből, és a darazsaknak se híre- se hamva nem volt már.






6 megjegyzés:

  1. azta *-* hát..szavaim sincsenek :D nagyon jó lett csak ...rövid :(( siess a kövivel :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Igen sajnos rövid lett, de próbálok sűrűbben részeket hozni

      Törlés
  2. Szia most kezdtem olvasni a blogod és nagyon tetszik szival siess a kövi résszel! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia most találtam meg a blogodat és nagyon tetszik ügyes vagy csak így tovább kiváncsian várom a folytatást siess a következővel :-) :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:) mostmár a héten ényleg felkerül a kövi rész:)

      Törlés